Spennare hjälper Zelmerlöw & Björkman Foundation att synas – och göra intryck

Spennare har under flera års tid tillhandahållit högklassigt marknadsmaterial för användning vid diverse event, som Zelmerlöw och Björkman Invitational. Detta har hjälpt stiftelsen att ytterligare stärka varumärket.

Vepa med logotyp

Foto: My Vestlund

”Det är kul att kunna bidra med kunskap och material för en god sak"

– Johan Spennare, grundare & VD, Spennare.

Även för stiftelser är synlighet och varumärkeskännedom viktigt. För att säkerställa optimal synlighet använder Zelmerlöw & Björkman Foundation sig av olika typer av fysiskt marknadsmaterial. Detta kompletterar den digitala närvaron och ger en positiv effekt vid event.

 

 

 

Spennare har under flera års tid tillhandahållit högklassigt marknadsmaterial, exempelvis rollups, beachflaggor och vepor. Detta material har kunnat användas vid diverse event, såsom Zelmerlöw och Björkman Invitational, för att ytterligare stärka varumärket.

 

 

 

”I linje med vår varumärkesstrategi vill vi synas på flera olika sätt – både digitalt och analogt. Vi är därför väldigt tacksamma för detta samarbete, Spennare har varit en långsiktig och tillmötesgående partner under flera års tid. Tack vare deras bidrag i form av tid, kunskap och ett brett utbud av marknadsmaterial har vi haft möjlighet att visa upp vår stiftelse på bästa sätt”, säger Jenny Norelius, Marketing & Communications Manager på Zelmerlöw & Björkman Foundation.

 

 

 

Spennare är en av marknadens främsta leverantörer av expoprodukter, för effektiv marknadsföring vid tillfälliga mötesplatser. Deras produkter finns tillgängliga i fler än 50 länder.

Vill du också engagera ditt företag?

Aktuellt